DUK | Lempumanija
Levý banner
Pravý banner
MENIU


0 0,00
Iki nemokamo pristatymo dar 70 .
Kategorija

DUK

Apie pirkinį

Auksė

UŽSAKYMAI

Ar galima prekes apžiūrėti gyvai Jūsų parduotuvėje?
Deja, ne. Šviestuvai laikomi mūsų sandėlyje ir nėra eksponuojami.
Ar galima pasikliauti nurodytu turimų prekių kiekiu?
Prekių prieinamumas yra apytikslis ir priklauso nuo atskirų gamintojų. Šiandien daugumą prekių turime; vis tik, jei prekės neturime, ar kiltų problemų dėl prekės pristatymo, apie tai nedelsiant Jus informuosime.
Ar galima užsisakyti pakaitinę stiklo detalę arba atsarginę detalę vėliau?
Dauguma gamintojų siūlo galimybę įsigyti pakaitinę stiklo detalę. Norėdami sužinoti daugiau apie turimų pakaitinių stiklo detalių ar atsarginių detalių kiekį ir jų kainas, prašome susisiekti su mumis telefonu ar el. paštu.
Kaip ilgai užtrunka prekių pristatymas?
Dažniausiai prekės pristatomos kitą dieną po to, kai yra perduodamos Omniva.
Ar galiu pridėti prekių į jau pateiktą užsakymą?
Norėdami pridėti prekių į jau pateiktą užsakymą, susisiekite su mumis telefonu ar el. paštu. Jei Jūsų užsakymas dar nebuvo išsiųstas, pridėsime norimas prekes.

PREKĖS

Ar galiu grąžinti prekės, kuriomis nesu patenkintas?
Taip, galite grąžinti prekes per 14 dienų nuo jų pristatymo. Grąžinamos prekės turi būti nepažeistos, nepanaudotos ir savo originalioje pakuotėje. Naudokite specialią mūsų formą tam, kad greičiau išspręstume šią situaciją.
Ar šviestuvams taikoma garantija?
Savo šviestuvams taikome trijų metų garantiją, nors standartinė garantijos trukmė yra du metai. Garantija taikoma visiems šviestuvams, išskyrus elektros lemputes.
Ar galite man atsiųsti atspausdintą savo prekių ir kainų katalogą?
Visas prekes ir atnaujintas jų kainas rasite mūsų internetiniame puslapyje.
Palyginus su klasikinėmis elektros lemputėmis, koks yra energiją taupančių lempučių šviesos intensyvumas?
Energiją taupančių lempučių šviesos intensyvumas yra penkis kartus didesnis nei klasikinių elektros lempučių. Pavyzdžiui, 10W energiją taupanti lemputė atitinka klasikinę 50W elektros lemputę.

PRISTATYMAS

Kaip vyksta prekių pristatymas?
Savo šviestuvus pristatome naudodamiesi Omniva paslaugomis.
Ką daryti, jei pristatant prekes aš nebūsiu namuose?
Omniva visada informuoja apie pristatymą iš anksto. Jei kurjeris atvyks tuo metu, kai Jūsų nebus, kitą dieną jie pabandys dar kartą.

ATSISKAITYMAS

Kokius atsiskaitymo būdus galėčiau naudoti?
Už prekes galite atsiskaityti pristatymo metu (banko kortele Omniva kurjeriui), banko pavedimu arba internetu Jūsų banko kortele.
Kada gausiu sąskaitą išankstiniam užsakymo apmokėjimui?
Kai gausime ir pradėsime vykdyti Jūsų užsakymą, iš karto išrašysime išankstinę sąskaitą, kurią atsiųsime el. paštu. Jei pateiksite užsakymą savaitgalį ar nedarbo dieną, atsiskaitymo informacija bus atsiųsta vėliausiai kitą darbo dieną.
Kaip galėčiau sužinoti, kad mano pinigai sėkmingai pervesti į Jūsų sąskaitą?
Jums apmokėjus užsakymą ir užsakymo būsenai pasikeitus į “apmokėta”, gausite el. laišką.
Mano atsiskaitymas kortele buvo atmestas: ką turėčiau daryti?
Visada galite kreiptis į mus telefonu ar el. paštu. Užsakymas gali būti pakeistas į atsiskaitymą atsiimant prekes arba galėsite sumokėti iš anksto banko pavedimu.

SKUNDAI IR GRĄŽINIMAI

Kaip galėčiau palikti skundą ir kur rasti jo būseną?
Tam, kad galėtume kuo greičiau reaguoti į Jūsų skundą, rekomenduojame naudoti mūsų skundo formą. Jūs taip pat galite pateikti skundą telefonu 8 5 239 2959 arba naudodamiesi susisiekimo su mumis forma.
Ką dar turėčiau įdėti į pakuotę su grąžinamomis prekėmis?
Į pakuotę prašome įdėti sąskaitos kopiją ir laišką, kuriam paaiškinate prekių grąžinimo priežastį.
Gavus siuntinį pastebėjau, kad prekė yra pažeista. Ką turėčiau daryti?
Vos tik išpakavus prekes, prašome informuoti kurjerį apie pažeistą prekę. Visus pažeistos prekės grąžinimo nurodymus rasite ant pakuotės.
Kaip ilgai trunka šis procesas?
Mūsų komanda labai stengiasi reaguoti į Jūsų skundą kaip įmanoma greičiau. Pagal galiojančias taisykles, tam turime 30 dienų.
Norėčiau grąžinti prekės į Jūsų parduotuvę. Ką turėčiau atsinešti?
Prašome turėti prekes ir sąskaitą ar pirkimo čekį.
Ar prekės pakankamai apsaugotos pristatymui naudojantis privataus kurjerio paslaugomis?
Šviestuvai yra suvyniojami ir pristatomi dėžėse, pilnose paminkštinimų ir kartono tam, kad išvengtume bet kokių pažeidimų.
Kodėl kai kurie šviestuvai pažymėti kaip “naudoti”?
Pilnai veikiantys šviestuvai kartais yra pažymimi kaip “naudoti” dėl turimo smulkaus dekoratyvinio defekto. Kartais jie gali būti pristatyti ne originalioje pakuotėje, o kai kurie gali būti panaudoti parduotuvės ekspozicijoje.

Autor článku:

Auksė
Auksė Vadovė

Aukse yra ne tik klientų aptarnavimo specialistė, bet ir LED apšvietimo gerbėja. Savo straipsniuose ji patars, kaip sumažinti elektros energiją arba kaip teisingai pasirinkti lemputę. Ji taip pat duos daug naudingų patarimų apie tai, kaip puikiai apšviesti jūsų namus ar sodą.

Klauskite bet ko

Auksė

Padėsime Jums su pasirinkimu ir techninėmis problemomis.

8 5 239 2959(Pirmadienis - Penktadienis, 8:00 - 16:30)

Klauskite

Copyright © 1994 – 2024 Donoci s.r.o., Visos teisės saugomos. Informacija apie asmens duomenų apdorojimą. i