Ką daryti, jei pristatytas užsakymas yra pažeistas arba nepilnas? | Lempumanija
Levý banner
Pravý banner
MENIU


0 0,00
Iki nemokamo pristatymo dar 70 .
Kategorija

Ką daryti, jei pristatytas užsakymas yra pažeistas arba nepilnas?

Apie pirkinį

Auksė

Ką daryti jei Jūsų užsakymui kažkas negerai?

Esant nežymiai deformacijai ar pažeidus išorinę pakuotę, nebijokite priimti siuntos. Daugeliu atvejų siunta nėra sugadinta ir yra visiškai tvarkinga – tokios siuntos nepriėmimas dažnai reiškia bereikalingą pristatymo termino pratęsimą. Tačiau svarbu priimti siuntą su prieštaravimu, kad vairuotojas turėtų įrašą, kad pakuotė pažeista.

Jei klientas, gavęs ir išpakavęs pakuotę, sužino, kad kai kurios prekės yra sulūžusios, įskilusios ar kitaip pažeistos, svarbu nedelsiant pranešti apie žalą transporto tarnybai, per kurią klientui buvo pristatyta siunta. Taip pat sugadintą siuntą tenka kuo greičiau nufotografuoti. Būtina nufotografuoti transportavimo etiketę, pakuotę (su informacija apie pažeidimą), pamušalą, pažeistas prekes. Nuotraukos yra būtina dalis teikiant pretenziją vežėjams, nes be jų skundas bus atmestas. Taip pat svarbu saugoti pakuotę, pamušalą ir sugadintas/sulaužytas prekes iki skundo pateikimo procedūros pabaigos, nes jie bus naudojami kaip įrodymas vežėjui ieškant žalos atlyginimo.

Svarbu patikrinti siuntos turinį ir išsamumą. Tuo atveju, kai siunta yra nepilna, šią informaciją mums būtina pranešti per 2 dienas nuo siuntos gavimo.

Visą šią informaciją (kažko trūkumą, informaciją, žalą + nuotraukas) atsiųskite mums per kontaktinę formą. Į vėlesnius skundus nebus atsižvelgiama.
 


Priimant pristatytą užsakymą, rekomenduojame sekti šiuos nurodymus:
Nebijokite priimti užsakymo, jei pakuotės išorė yra kiek pažeista. Dažniausiai tokia prekė yra visiškai nepažeista ir puikios būklės - tokio užsakymo nepriėmimas dažnai reiškia nereikalingai ištęstą pristatymo laiką. 


Paletės pristatymas

Jei gavimo metu pakuotė yra akivaizdžiai pažeista, priimkite ją su „prieštaravimu“ ir pažymėkite pažeidimą vežėjo siuntos dokumentuose. Idealiu atveju iš karto su vežėju surašykite žalos ataskaitą ir nufotografuokite pakuotę bei sugadintas prekes. Nedelsdami praneškite mums apie pakuotės ar prekės pažeidimą ir pridėkite nuotraukas. Sužinojus apie žalą išpakavus prekę, reikia nufotografuoti sugadintas prekes ir pakuotę ir nedelsiant pranešti apie žalą mums, kad turėtume galimybę išsireikalauti prekės transportavimą ir reikalauti žalos atlyginimo. Ši pretenzija turi būti pateikta per 7 darbo dienas nuo prekės pristatymo, todėl gavus pakuotę prašome nedelsiant ją patikrinti ir be reikalo nedelsdami pranešti apie pažeidimus.

Autor článku:

Auksė
Auksė Vadovė

Aukse yra ne tik klientų aptarnavimo specialistė, bet ir LED apšvietimo gerbėja. Savo straipsniuose ji patars, kaip sumažinti elektros energiją arba kaip teisingai pasirinkti lemputę. Ji taip pat duos daug naudingų patarimų apie tai, kaip puikiai apšviesti jūsų namus ar sodą.

Klauskite bet ko

Auksė

Padėsime Jums su pasirinkimu ir techninėmis problemomis.

8 5 239 2959(Pirmadienis - Penktadienis, 8:00 - 16:30)

Klauskite

Copyright © 1994 – 2024 Donoci s.r.o., Visos teisės saugomos. Informacija apie asmens duomenų apdorojimą. i