Garantijos nuostatos | Lempumanija
Levý banner
Pravý banner
MENIU


0 0,00
Iki nemokamo pristatymo dar 70 .
Kategorija

Garantijos nuostatos

Apie pirkinį

Auksė

Jei Jūsų prekės neatitinka reikalavimų arba yra defektuotos, mes labai atsiprašome ir džiaugsimės, galėdami suteikti Jums garantijos paslaugas. Ką daryti tokiu atveju?

Bendrieji nuostatai
Mūsų garantijos nuostatai apibūdina bendradarbiavimą tarp perkančiosios pusės ir parduodančiosios pusės, kuri yra Donoci s.r.o., įsikūrusi Pražská 2532/4, 67801, Blanske, įmonės kodas 47539569, PVM mokėtojo kodas CZ47539569, registruota Komercijos Registre, valdančios internetinę parduotuvę.

Garantijos nuostatai informuoja perkančiąją pusę apie defektuotos ar kitaip pažeistos prekės grąžinimo sąlygas, būdus ir variantus. Sutarties šalių teisės ir įsipareigojimai, susiję su parduodančios šalies atsakomybe už defektuotų prekių pardavimą, įskaitant garantijos atsakomybę, yra paremti bendrai galiojančiais reglamentais (pagrinde Civilinio Kodo Nr. 2099, Nr. 2158 ir kitais straipsniais).

Prieš pateikiant užsakymą, perkančioji pusė yra įpareigota susipažinti su nuostatais ir sąlygomis bei garantijos nuostatais. Patiekiant galiojantį užsakymą, perkančioji pusė patvirtina, kad susipažino ir sutinka su garantijos nuostatais ir nuostatais ir sąlygomis.

Garantija ir garantijos kortelė
Kiekvienai parduotai prekei parduodančioji šalis išrašo sąskaitą arba kvitą, kuris galioja kaip garantijos kortelė ir kuriuose nurodoma visi reikalingi duomenys (pavadinimas, kaina, kiekis, ir pan.), kuriuos reikėtų naudoti norint grąžinti prekes.
 
Jei prekės nėra atsiimamos asmeniškai, prekių atsiėmimo data yra laikomas momentas, kai kurjeris perduoda prekes perkančiajai pusei, ir pradeda galioti garantija.

Parduodančioji šalis garantuoja, kad parduotos prekės, atitinka pardavimo sutarties sąlygas ir, pagrinde, neturi jokių defektų. “Atitikti pardavimo sutarties sąlygas” reiškia, kad parduodamos prekės turi visas vartotinas savybes ir atitinka sutartyje nurodytus ir parduodančiosios šalies, gamintojo ar jo atstovų apibūdintus kokybės standartus, arba prekės turi savybes, kurių klientas gali tikėtis remiantis gaminio reklama. Taip pat, prekės turi visas vartotinas savybes ir atitinka įprastai tokioms prekėms keliamus kokybės standartus, atitinka galiojančių teisinių reglamentų keliamus reikalavimus, yra pristatytos parduodančiosios šalies reklamuotu ar įprastai vartojamu kiekiu, dydžiu ar svoriu.
 
Jei prekės neatitinka pardavimo sutartyje nurodytos būklės (“neatitikimas”) jas atsiimant, perkančioji šalis turi teisę pareikalauti, kad parduodančioji šalis nemokamai ir neatidedant pataisytų prekę, kad ji atitiktų pardavimo sutartyje nurodytą būklę pakeičiant prekę arba ją pataisant pagal perkančiosios šalies pareikalavimą. Jei tai yra neįmanoma, perkančioji šalis turi teisę gauti atitinkamą nuolaidą arba nutraukti sutartį. Šios sąlygos negalioja, kai perkančioji šalis žinojo apie šią būklę sukėlė būklės pakitimus prieš priimant prekes. Neatitikimas tarp esamos būkles ir pardavimo sutartyje nurodomos būklės, pasirodęs per šešis (6) mėnesius po prekių priėmimo, yra laikomas neatitikimu, egzistavusiu atsiimant prekes, nebent tai prieštarauja prekių pobūdžiui arba įrodyta priešingai.
 
Perkančiosios šalies teisės ir parduodančiosios šalies įsipareigojimai susiję su defektais, įskaitant parduodančiosios šalies garantinius įsipareigojimus, vykdomi tiesiogiai parduodančiosios šalies buveinėje. Momentas, kai grąžinamos prekės, yra laikomas metu, kai parduodančioji šalis priima perkančiosios šalies grąžinamas prekes.
 
Taip pat, garantija negalioja žalai, sukeltai šiais būdais (kai tai nėra įprasta veikla ir nėra draudžiama pridedamose instrukcijose):
 
a. mechaninė žala prekėms,
b. prekių naudojimas temperatūroje, dulkėse, drėgmėje, chemiškoje aplinkoje ir mechaninė įtaka, kurie neatitinka numatytų parduodančiosios šalies ar gamintojo,
c. netinkamas montavimas, manipuliacija, eksploatacija ir nepakankama priežiūra,
d. žala, kilusi nuo per dažno naudojimo, arba, kilusi pažeidžiant dokumentacijoje ar bendruosiuose nuostatuose nurodytas sąlygas,
e. nepatyręs įsikišimas ar parametrų modifikacija,
f. kliento įvykdyta modifikacija (dažymas, lenkimas, kt.), kurie sukėlė žalą,
g. žala, sukelta aplinkos veiksnių ar force majeure.

 
DĖMESIO: Garantija negalioja elektros lemputėms (ir šviesos šaltiniams), kurios yra įsigytų šviestuvų dalys arba yra nemokamos. Jos laikomos reklaminėmis prekėmis!
 
Atsižvelgiant į galiojančius įstatymus, garantinis periodas yra 24 mėnesiai. Tiesa, mes teikiame pratęstą 36 mėnesių garantijos periodą. Garantijos periodas galioja visiems šviestuvams, išskyrus elektros lemputes.

Kaip grąžinti prekes
Jei norite grąžinti prekes, įsigytas lempumanija.lt internetinėje parduotuvėje, prašoma užpildyti PREKIŲ GRĄŽINIMO FORMĄ, kur galėsite nurodyti prekės tipą, jos kodą, sąskaitos numerį, užsakymo numerį ir defekto pobūdį. Taip pat, būtų pravartu turėtų defekto nuotraukų. Per dvi darbo dienas, su Jumis susisieksime ir informuosime apie kitus žingsnius ir nuolaidos variantus bei adresą, į kurį grąžinti prekes

Greitai (pvz. vėliausiai per 2 darbo dienas) su Jumis susisieksime el. paštu arba telefonu.

Prekės turėtų būti grąžintos originalioje pakuotėje arba transportavimui tinkamame įpakavime, kadangi tiekėjas nepriims atsakomybės už jokią žalą, potencialiai kilsiančią prekėms pristatymo metu.

Atveju, kai grąžinimas yra tinkamas, turite teisę gauti kompensaciją už patirtas siuntimo išlaidas, grąžinant Jums mažiausią sumą, reikalingą saugiam pristatymui (turite pateikti transportavimo dokumentus).

Atveju, kai grąžinimas nėra tinkamas, klientas neturi teisės gauti kompensacijos už išlaidas, patirtas grąžinant prekes ir tiekėjas neturi teisės gauti jų patirtų išlaidų kompensaciją (nebent tai buvo pakartotinis nepagrįstas bandymas, kuris gali būti laikomas piktnaudžiavimu vartotojo teisėmis).

Pinigai, sumokėti už prekes, yra grąžinami į banko sąskaitą.

Skundo teisėtumas
Tiekėjas arba gamintojas nuspręs ar Jūsų skundas yra teisėtas ar ne ir informuos Jus telefonu arba el. paštu apie kitus žingsnius šioje situacijoje.

Pagal Aktą nr. 634/1992, visa situacija turi būti išspręsta per 30 dienų.

Autor článku:

Auksė
Auksė Vadovė

Aukse yra ne tik klientų aptarnavimo specialistė, bet ir LED apšvietimo gerbėja. Savo straipsniuose ji patars, kaip sumažinti elektros energiją arba kaip teisingai pasirinkti lemputę. Ji taip pat duos daug naudingų patarimų apie tai, kaip puikiai apšviesti jūsų namus ar sodą.

Klauskite bet ko

Auksė

Padėsime Jums su pasirinkimu ir techninėmis problemomis.

8 5 239 2959(Pirmadienis - Penktadienis, 8:00 - 16:30)

Klauskite

Copyright © 1994 – 2024 Donoci s.r.o., Visos teisės saugomos. Informacija apie asmens duomenų apdorojimą. i